https://my.hellobar.com/0f8bc8c77cef37709c0dd3fd5308b36bcbc9be8c.js
Bahis Sitelerinden Haberler

Piabet

Piabet bahis sitesi Türkiye’deki bahis firmaları arasında genç ve yeni bir site olarak karşımıza çıkıyor. Piabet pronet firması güvencesiyle piyasaya çıkması sebebiyle güven konusunda gayet avantajlı bir hale gelmiş durumda. Piabet bahis sitesi çok sayıda bahis seçeneği , hızlı para yatırma ve çekme ayrıca ortalamanın % 4 – 5 oranında üstünde bahis oranlarıyla göze çarpıyor. Piabet piyasada yeni bir site olmasına rağmen gerek kullanım kolaylığı gerekse profesyonel bir ekiple çalışma avantajıyla kullanıcılara rahat bahis alma imkanı sunuyor. Kullanıcılar rahatlıkla 24 saat canlı desteğe ulaşarak piabet ile ilgili sorunlarını giderebiliyorlar. Ayrıca canlı destek ekibinin problem çözme çabası ve sağladığı kolaylıklar oyuncuları site çeken başka bir önemli unsur olarak göze çarpıyor. Piabet bahis sitesi bunlar gibi bir çok güzel seçenekle bahis piyasasına hızlı bir giriş yaptılar. Ayrıca bu hızlı girişin yanı sıra piabet yapmış olduğu reklam ve marka bilinilirliği çalışmalarıyla bir çok oyuncuya varlığını hissettirmeye başladı. Bizde bu yeni site ile ilgili oyuncuları daha fazla bilgilendirebilmek için detaylı bir inceleme yazısıyla piabet i ele aldık.

Piabet bahis sitesine baktığımız zaman iyi tasarlanmış bir görünüm ile karşılaşıyoruz. Piabet lisansına baktığımızda ise, Curacao lisansına sahip ve lisans numarası 8048/JAZ. Piabet altyapısı Pronet Gaming tarafından sağlanmakta. Sitede spor bahisleri, canlı bahis, canlı casino ve poker bölümleri bulunuyor. Piabet bahis sitesi ortalama oranları üyelerine sunuyor. Spor ve Piabet canlı bahis bölümüne girdiğimiz de ise o an oynana maçları görebiliyoruz. Piabet Oranları ise ortalama bahis oranlarının %6-7 üstünde görünüyor. Site karşılaştırması yaptığınız zaman diğer pronet siteleri gibi yüksek oranlara sahip olduklarını sizde rahatlıkla görebilirsiniz.

Piabet bahis sitesinde Casino , Canlı casino , Poker , Sanal Sporlar bölümleri bulunuyor. Canlı casino da oynayabileceğiniz oyunlar ise şu şekilde; Canlı Rulet, Canlı Blackjack, Canlı Poker, Canlı Çoklu Poker, Canlı Dragon Tiger, Canlı Sic Bo.
Casino menüsünde bölümlere ayrılmış şekilde oyunlar bizi karşılıyor. Sol bölümde ise kategorileri görmek mümkün. Burada aramanızı daraltmak için istediğiniz tarzda oyunu bulun diye menülere ayrılmış bir alan var. Yine aynı şekilde popüler oyunlar ilk sırada yer alıyor. Bunlardan bazıları; DiscoSpins, Twin Spin, BigBang, GoBananas, Cosmic Fortune.
Sanal lig ise bildiğiniz gibi sanal olarak oyanan lig ve maçlara bahis yapmanız için tasarlanmış bir bölüm. Ayrıca Poker bölümünde masalara katılma şansınız bulunuyor.

Ödeme Yöntemleri

 Piabet bahis sitesi para yatırma yöntemleri ve Piabet bahis sitesi para çekme yöntemleri arasında; Banka Havalesi, CepBank, TLNakit, Neteller, Ukash, Ecopayz bulunmaktadır. Piabet Para Yatırma  işleminde paranın hesaba geçme süresi havale ile maximum 5 dakika ,cepbank ile para yatırma 10-15 dakika arası sürmektedir.

Piabet bahis sitesi Müşteri Hizmetleri bulunuyor. Ayrıca tüm sorular için detaylandırılmış mailler var. Destek için destek@piabet.com, Finans için finans@piabet.com ve Belgeler için belge@piabet.com adreslerine mail atabiliyorsunuz.

Piabet Güvenilir Mi?

Piabet bahis sitesi günümüz bahis siteleri arasında en çok güven veren siteler arasına aldığımız pronet bahis siteleri arasında yer alıyor. Bu durum bize piabet güvenilir mi sorusuna rahatlıkla evet deme şansı sunuyor. Piabet şikayet leri internet ortamında pek rastlanan bir konu değildir. Çünkü her pronet sitesinde olduğu gibi piabette de paranız her zaman güvendedir. Kolaylıkla bahislerinizi yapar kısa sürelerde paranızı havale yöntemiyle çekebilirsiniz. Hala aklında piabet güvenilir mi sorusu olanlar için bizim önerimiz rahatlıkla ve güvenle bahis oynayabileceğiniz bir site tavsiyesinde bulunabiliriz. Zaten başka araştırmalar yaptığınızda sizde rahatlıkla piabet şikayet lerine rastlayamayacağınızı görebilirsiniz.

Hakkında: admin

Kontrol Ediliyor

Betperform

  Merhaba arkadaşlar bugün bahis siteleri incelemesine bahis piyasasına hızlı bir giriş yapan betperfom ile …

49 yorumlar

  1. en az kac para yatrlyr bu siteye ?

    • Merhaba iyi günler Havale ıle mın 20 tl lık yatırım yapabılırsınız . Daha Detaylı bılgıler Icın Canlı Destek Ekibimiz Size yardımcı olacaktır

  2. Siteye uye olmadan canli yardima baglanmak istedim ama ne mobilde nede masaustu versiyonda canli yardimi bulamadim

    • Merhaba efendım ıyı gunler Mobıl Ve Masa üstüne Canlı yardım eklenmiştir Yorumunuz İçin Teşekkürler Güvenli Bahis Yapabilirsiniz Bol Şanslar

  3. Siteyi beğendim ama bahis seçeneklerini az buldum bu konuda da birşeyler yapılırsa gerçekten çok iyi site.

    • Merhaba Prone tSağlayıcı çatısında tüm bahis seçenekleri aynıdır efendım geniş bahis seçeneklerimiz mevcuttur Anlayışınız İçin Teşekkürler

  4. Güncel Adresimiz . http://piabet128.com olarak değişmiştir.

  5. Siteye giriş yaptımm ama promosyonlarınızı hiç beğenmedim açıkcası çevrimsiz bonusunuz yok hiç yararlı promosyon yok

    • Merhaba Efendım Bonuslarımız arasında olan spor kayıp bonusumuz çevrimsizdir. Yatırım bonuslarımız çevrimlidir Cep bank yatırımlarına çevrimsiz bonuslarımız v.s. mevcuttur Anlayışınız İçin Teşekkürler

  6. Mobilde çok kasıyo bu sıte nıye boyle duzeltin sunu

  7. Bonuslarnzı beğenmiyormm

  8. Siteyi beyendim gercktn birz daha takip edcem

  9. deneme bonusu varmı bu sitede? ona göre giriş yapcam

  10. yeterrrrrrrrrrrrrrrrrr sms atma

  11. Smslerinizden bıktık beee yeter artık

  12. Şuan bu siteden oynuıyorum gayet iyiler böyle devam piabet

  13. çekimsüresi

    çekim hınzını nekadar sürede sonuçlanıyor

  14. Anlık kayıp bonusu vermiyorsunuz bu nedenle artık sizi tercih etmicem. spor kayıplarında bonusunuz haftalık bu aşırı derece de saçma diğer tüm sitelerde anlık veriliyor

    • Her firmanın farklı şekillerde yönetim biçimi var Efendım en güzel şekilde ilerlemeye calısıyoruz promosyonlarımız ve uygulamalarımız son derece mantık çerçevesinde geliştirilmektedir

  15. Canl ı destek çalışsan larınız gercketn rezill

  16. Murat Çolak

    Site gerçekten çok güzel, şuan en hızlı çekimi bu siteden yapıyorum

  17. hakan pınar

    Çekimii nasıl yapıyoruzz?

  18. piabetyardım

    piabetten bahis oynamak suçmu

    • Merhaba efendım iyi günler herhangi bir suc yoktur Her oynayıcı kendi Ülkesindeki yasalardan sorumludur fakat özel bilgileriniz bizde saklıdır herhangi bir kimse ulaşamaz.

  19. Bahis oynamak istiyorm ama suç olduğunu söylüyorlar doğru mu bu ?

  20. site güzel hoşta bonuslari begenmedim

  21. Hasanalikaldırım

    Bonuslarınız kötü daha çok para dagıtın kayıp bonusunuda her kayıptan sonra verin bi hafta onu mu beklicez

  22. Kötü site kardeşim ingiltere alt liglerinin neden hepsini canlıya almıyosunuz da arasından seçiyosunuz

  23. Piabethoştur

    Yaa siteyi kötülemek istesen illaki bişey bulursun ama diğer sitlere bakınca gayet iyi bi site en azından kazandgn pranı alıyosun bonusu cevirdiginde cevirmedin diye yalan soylemiyorlar

  24. Allah aşkına artık şu spor kayıpları bonusu günlük yapın beee

  25. şu smsleri artık atmasanız lanet olsun bıktırdınız ya

  26. valla sorunsuzz işliyo site

  27. Bence en sorunsuz sitelerden biri basit tasarım mobilden kolay oynanıyo oranlar güzel bi tek para çekme işi çok uzun sürüyo onuda hallederlerse harika olcak

  28. Bu pronet siteleri çok güvenilir ama bahis marketi zayıf işine geldikleri maçları ve seçenekleri alıyorlar bide biraz kazanınca hemen limit

  29. Siteyi begendim

  30. Bu sitede neden artık canlı desteğe bablanmak zorlaştı. Her bağlandığımda en az 50 kişi sırada yazısı görüyorum önceden böyle bişey yoktu bi el atsınalar şu işe

  31. Mobil sitenizi biraz geliştirin şuanda çok işlevsiz bilginiz olsun

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir